دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من :

به چشمام نگاه کرده باشی میگی

این اشکا و این گریه آشوب نیست

چی باید بگم تا که توجیح شی

بلند شو برو حاله من خوب نیست

میدونم کنارم نشستی ولی

تو دلت پیشه من تنگ و ناراحته

پر از اضطرابم پر از استرس

تو اما خیالت یه جا راحته

تکست آهنگ حال من علیرضا روزگار

بازم سد راهت شدم تا نری

شاید مشکل از این دله سادمه

تو با خاطراتت به من میرسی

من از آرزوهام تو رو یادمه

میدونم که از دست من خسته ای

تو میبینی این حال افسردمو

به دردت نخوردم فقط چند سال

رو دوشت کشیدی تن مردمو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حال من

♫♫♫♫♫♫

به اونم بگو اون که جای منه

بگو بودنش از دعای منه

بگو چند ساله به پایه منه

بگو عاشق خنده های منه

بگو چشمامو اشک اون سیر کرد

پاهامو شکستو زمین کرد

بگو چند سالی منو پیر کرد

بگو منتظر بودمو دیر کرد دیر کرد

متن آهنگ حال من علیرضا روزگار

بازم سد راهت شدم تا نری

شاید مشکل از این دله سادمه

تو با خاطراتت به من میرسی

من از آرزوهام تو رو یادمه

میدونم که از دست من خسته ای

تو میبینی این حال افسردمو

به دردت نخوردم فقط چند سال

رو دوشت کشیدی تن مردمو

 



تعداد بازديد : 153
دو شنبه 5 مرداد 1394 ساعت: 14:38
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط فافا در تاریخ 1394/5/5/tapeshmusic و 14:43 دقیقه ارسال شده است

فافا

سلام اقا میثم مر30 خیلی قشنگ بود اهنگش


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران